פוסטים

עיריית פתח תקווה יצאה בקמפיין הקורא לציבור לרכוב על אופניים בשבילי האופניים או על הכביש במקום שאין כאלה. תושבים טוענים: כיוון שכמעט ולא סללו שבילי אופניים בעיר, הברירה שנותרה לנו מסוכנת מידי. "מפחיד לנסוע על הכביש"