כפי שניתן לראות מהתמונות, המצב השתפר, אבל נותרו מקטעים מסויימים בהם יש להעמיק את הגיזום כדי שמרחב המדרכה במלואו יאפשר מניעת חיכוך בין הולכי רגל ורוכבי אופניים. בנוסף חשוב לבצע גיזום תקופתי.
השלב הבא – פינוי פחי אשפה שמפריעים להליכה ורכיבה
השלב הבא נוגע לפינוי פחי אשפה מהמדרכה. דווקא בשעות העומס בבוקר ממתינים פחי האשפה על תוואי ההליכה והרכיבה לפני העברתם לחצרות הבתים, ומפריעים לתנועה השוטפת שנעשית לצד כביש עמוס ברכבים. על העיריה לדאוג לכך שהפחים לא יושארו על המדרכה או שיפונו ממנה בשעה מוקדמת יותר.
אכיפה כנגד רכבים שחונים מעבר לאזור שהוקצה לחניה
רכבים השייכים לבעלי הבתים חונים מעבר לפס שמעבר לו החניה אסורה. במקרים כאלו, על העיריה לאכוף את איסור החניה מעבר לפס כיוון שהמשמעות של חניה מעבר לפס הינה שהמרחב שנותר להולכי רגל ורוכבי אופניים הינו צר יותר. יש לזכור שמדובר במדרכה המצוייה לצד כביש סואן (ובצומת עם רחוב בני אפריים רכבים עולים על המדרכה במטרה לעקוף את טור המכוניות שעומד ברמזור אדום לכיוון מזרח, כך שבאיזור זה, גם בשעות הערב והלילה, יש לאכוף את איסור החניה מעבר לפס.
כתבות קשורות:
מפות תוכנית החומש הקודמת לשבילי האופניים בת”א
תושבי תל ברוך הישנה נלחמים בתוכנית בת 40 שנה
התושבים זועמים: העירייה תפקיע מאיתנו שטחים
למי שייכת המדרכה בשדרות קרן קיימת לישראל בתל אביב?
מדווחים לעיריית תל אביב על מפגע והוא מטופל. קק”ל 116 כדוגמה
עושים הסטוריה: רשת שבילי אופניים הולכת ומתהווה בתל אביב
סוללים שביל אופניים ברחוב יוניצ’מן בתל אביב, בדרך להרצליה
עומדים בפקק בדרך לעבודה באזוה”ת הרצליה פיתוח? יש אלטרנטיבה